Τρίτη 11 Αυγούστου 2009

Αγανακτισμένος Έλληνας Τουρίστας!!!

Είδα αυτή την ανέρτηση στο troktiko και μπορώ να οω ότι με εκφράζει και για αυτό τη δημοσιεύω.

"25 χρόνια κάτοικος Ιταλίας,ήρθα να ξεκουραστώ 20 μέρες στο ελλάντα.
Στην έρημη Θεσσαλονίκη,σήμερα 6 το πρωί,μου πήραν τις πινακίδες γιατί «ενοχλούσα»…
Δεν ξέρω ποιόν,μάλλον την μαύρη τρύπα του Δήμου…
20 λεπτά αργότερα,σκέφτηκα να κινητοποιηθώ…
Ως Ευρωπαίος Πολίτης,γνωρίζω το 112 ως τηλ. Εκτάκτου ανάγκης…ΑΜ ΔΕ…
Όχι μόνο δεν μπόρεσα να συννενοηθώ,αλλά και οι αστυνομικοί που ΕΓΩ κάλεσα μου έλεγαν «τι 112 κύριε,στην Ελλάδα υπάρχει μόνο το 100».
Με τα πολλά,πληρώνω το μισό πρόστιμο (Παπαγεώ,μισό κιλό μπαρμπούνια από μένα),κάνω και μία αναφορά στην Αμ. Δράση (ο ευγενέστατος Ταξίαρχος μίλησε με το 112 που δεν ήξεραν σε ποιο Υπουργείο ανήκουν!!!) και με τα νεύρα πάνω από....


το κεφάλι,λέω:
1.ρε Πάκη,είναι δυνατόν σε ΟΛΗ την Ευρώπη το 112 να είναι τηλ που απαντά η αστυνομία και στο ελλάντα να μου απαντά η ΚΟΣΜΟΤΕ????? Που θα με συνδέσει????
2.Τι σόι οικονομική πολιτική-ΚΟΝΟΜΑ είναι αυτή ρε Βασιλάκη? 6 το πρωί? Ούτε γάλα να μάζευες!!!
3.Αστυνομικός 20 ετών ευγενέστατος που με παρακράτησε επειδή εκνευρίστηκα και πέταξα τα τσιγάρα μου,φώναξε τον ανώτερο του,ο οποίος με υφάκι με ρώτησε αν έχω πιεί (βλέπεις,μόνο οι πιωμένοι αντιδρούν) και διάφορα άλλα…
4.ΡΕ ΠΟΥΣΤΗΔΕΣ (αναφερόμενος σε ΟΛΟΥΣ ΜΑΣ) , δείτε λίγο το σύνολο,κάντε κάτι για όλους ΜΑΣ,διορθ’ώστε τα κακώς κείμενα σ’αυτήν την κωλοχώρα.
Αύριο τα μαζεύω και φεύγω,κι ας περνάω πιο δύσκολα έξω. Αλλά είμαι σίγουρος πως αν μείνω εδώ,θα κάνω οργάνωση ΤΡΟΜΑΚΤΙΚΑ καλύτερη από την 17 Νοέμβρη…και θα σας τινάξω στον αέρα…
Υ.Γ. Δέχομαι σοβαρές προτάσεις για ίδρυση εταιρείας 18-11
Μετά τιμής"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ