Τρίτη 1 Ιουλίου 2008

ΤΟ ΧΑΠΙ ΤΗΣ ΝΤΡΟΠΗΣ!!!!!


Το χάπι που καταπολεμά τη ντροπή ανακάλυψαν λέει επιστήμονες!

Το χάπι είναι ευρέως διαδεδομένο ως αντικαταθλιπτικό και κυκλοφορεί με την ονομασία "Seroxat", και μόλις πρόσφατα διαπίστωσαν την άλλη του ιδιότητα.

Επειδή είμαι από φύση ντροπαλός, αυτό που με προβληματίζει τώρα είναι ότι θα πρέπει να αρχίσω να κουβαλάω μαζί μου 2 χάπια κάθε φορά που θα βγαίνω από το σπίτι.
Μη μου πείτε ότι δεν ξέρετε πιο είναι το άλλο!!!!!!!

Ήθελα φυσικά να ρωτήσω το γιατρό μου για τις πιθανές παρενέργειες του χαπιού αλλά....ΝΤΡΑΠΗΚΑ.....

Τώρα θα μου πει κάποιος βέβαια, "Τι μας λες ρε μεγάλε, εσύ τώρα το έμαθες;"
Φυσικά και όχι!!!!!!!!!!
Εμείς οι Έλληνες , πάντα πρωτοπόροι, το έχουμε ανακαλύψει χρόνια αυτό το χάπι αλλά ποτέ δεν το δώσαμε στη δημόσια κατανάλωση!!!!!!

Στη χώρα μας το χρησιμοποιούν αποκλειστικά, και μόνο ΟΙ ΠΟΛΙΤΙΚΟΙ ΜΑΣ.........

ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΑΣ!!!!