Δευτέρα 23 Νοεμβρίου 2009

Νέα γρίπη-τι γίνεται

Πραγματικά τα πράγματα είναι πολύ μπερδεμένα με τη νέα γρίπη. Διαβάστε τι έγραψε ένας αναγνώστης στο "τρωκτικο" και βγάλτε τα συμπεράσματά σας:

"Θέλω να σας ενημερώσω ότι την περασμένη Τρίτη επισκέφτηκα το νοσοκομείο Γεννηματά της Θεσσαλονίκης, το οποίο και εφημέρευε, με συμπτώματα γρίπης(πόνο στο θώρακα και στην πλάτη, βήχα, κομμάρες, πονοκέφαλο και πυρετό όχι πολύ υψηλό μέχρι τότε). Οι γιατροί εκεί μου κάνανε όλες τις εξετάσεις...
που θα έπρεπε να μου κάνουν (καρδιογράφημα, ακτινογραφία θώρακος και στο κεφάλι και εξετάσεις αίματος). Μου είπαν ότι έχω γρίπη και ότι πρέπει να μείνω μακριά από κόσμο. Όταν τους ρώτησα ποια γρίπη έχω μου απάντησαν με ερώτηση: "Υπάρχει καμμιά διαφορά;" Φυσικά και δεν μου κάνανε το τεστ, οπότε δεν ξέρω ποια γρίπη πέρασα.
Λίγες μέρες μετά αρρωσταίνει η κόρη μου 8,5 μηνών μωρό. Πηγαίνουμε στο νοσοκομείο Λοιμωδών με συμπτώματα γρίπης και πυρετό που δεν έπεφτε! Μου είπαν ότι το παιδί πρέπει να νοσηλευτεί αλλά δεν το άφησα γιατί όταν τους είπα να της κάνουν το τεστ για να δούμε αν έχει την γρίπη μου είπαν ότι δεν έχουν!!!!
Πως μπορώ λοιπόν να ξέρω αν περάσαμε την γρίπη και εγώ και η μικρή μου; Να κάνω το εμβόλιο; Γιατί να το κάνω αν την πέρασα; Γιατί αφού πληρώνω κανονικά τις ασφαλιστικές μου εισφορές να μην καλύπτομαι από το κράτος στα έξοδα του τεστ (250 Ευρώ) αφού το κράτος δεν μου το παρέχει; Τι θα γίνει με τα σχολεία; Αφού δεν έχουν τεστ πως θα κλείνουν;"