Σάββατο 22 Δεκεμβρίου 2007

ΛΑΖΟΠΟΥΛΟΣ-ΚΑΡΒΕΛΑΣ

Ειλικρινά σας μιλάω δεν ήθελα να ασχοληθώ καθόλου με την κόντρα Λαζόπουλου-Καρβέλα. Δεν μπορώ να αντισταθώ όμως στον πειρασμό να πω τη γνώμη μου πάνω σ' αυτό το θέμα.

Πρώτα απ' όλα θεωρώ και τους δύο γελοίους Ναι έτσι είναι.
Ο μεν ένας, Λαζόπουλος, σύμφωνα πάντα με την προσωπική μου άποψη δεν προσφέρει τίποτα σπουδαίο παρά μόνο ανακυκλώνει και σχολιάζει στιγμές αυτογελοιοποίησης άλλων στην Ελληνική τηλεόραση. Το αν είναι "φούστης" ή όχι, ειλικρινά δεν με νοιάζει καθόλου. Δεν κρίνω τον όποιον καλλιτέχνη από τις σεξουαλικές του προτιμήσεις. Το προσπερνώ.
Το ότι ο Λαζόπουλος συμβάλλει, και μάλιστα με όλες του τις δυνάμεις στον οχετό αυτό που λέγεται Ελληνική τηλεόραση, τον υποβιβάζει στα μάτια τα δικά μου και πολλών άλλων, θέλω να πιστεύω.

Για τον Καρβέλα τι να πει κανείς. Μέχρι πριν από λίγες ημέρες μου ήταν παντελώς αδιάφορος.
Δεν ακούω τη μουσική του, ούτε την εκτιμώ, όμως τον θεωρώ υπερβολικά ταλαντούχο πάνω σε αυτό που κάνει.
Ξέρετε τι κοινό έχουν αυτοί οι δύο;
Πιστεύουν ότι προσφέρουν ποιότητα ενώ, για να τους αντιγράψω, ο ένας προσφέρει "μακακίες" και ο άλλος "φουστιές".

Όσο για τα όρια της σάτιρας που ο Λαζόπουλος νομίζει ότι είναι ο μόνος ικανός να τα θέσει, γιατί δεν ρωτάει κανείς τον, πάντα κατά την προσωπική μου άποψη, πρωτοπόρο στην σύγχρονη Ελληνική σάτιρα, τον Χάρρυ Κλυν;
Δεν φαντάζομαι ότι αυτός θα έβαζε το κεφάλι του οποιουδήποτε σατίριζε πάνω σε έναν πίθηκο που αυνανίζεται.

Όσο για την Αλεξίου.....απλά λυπάμαι....

ΘΑ ΕΠΑΝΕΛΘΩ!!!!!!!!!